Enkle Tips om brug af Private Label artikler

Artikel marketing er langt bedst gratis metode til at fremme din virksomhed og øge opt-in abonnenter og dit salg. Indhold er konge. Det må du nok sige. Det er derfor skrive artikler er en af de mest udnyttede Internet markedsføring medier i dag.

Men hvordan hvis du ikke er komfortable at skrive dine egne artikler? Mange marketingfolk ved bare ikke, hvordan at sætte ord på deres tanker. Mange af dem har brug for mere end bare lidt hjælp, uanset om det er manglende skriftligt evner, tid begrænsninger eller de har brug for en forfatter med viden om et emne de er ikke fortrolige med.

Det er grunden til, at der er stor efterspørgsel efter private label artikler disse dage. Selv om du ikke hævde ophavsret til artikler og der er et par andre restriktioner, er de gratis for dig at bruge som du ønsker.

Afhængigt af hvordan disse artikler er brugt, kan resultaterne være god, dårlig eller ligefrem grimme.

Private label artikler kan øge dit website trafik-, salgs- og abonnenter, så længe du bruger dem korrekt. Ved hjælp af dem, kan du få en stor fordel i forhold til andre marketingfolk.

Desværre, mange marketingfolk blot kopiere og indsætte artiklen og indsende det til artiklen mapper, som er, med ingen personalisering.

Der er nogle grunde til hvorfor du bør ændre en privat label artikel.

1. de fleste biblioteker kræve dig til at indsende din egen unikke artikel. I det mindste, bør du ændre titlen. De fleste register software vil søge deres database automatisk for dublerede titler. Hvis titlen på din artikel matcher en i deres database, vil din blive afvist.

2. Hvis du vil bruge dem som indhold til din egen hjemmeside, Husk, at søgemaskiner virkelig ikke værdsætter duplikeret indhold. Glem ikke, unikt indhold er også vigtigt, at mennesker, der besøger din hjemmeside. De ser friske oplysninger.

Her er flere tips du kan bruge til at gøre en privat label artikel bliver unik:

1. ændr en ord eller en sætning med en anden der har lignende betydning

Du kan overveje for at bruge en bog med titlen “Ordbog af passende adjektiver” til at finde lignende adjektiver til bestemt navneord. Eksempelvis kan “berømt forfatter” ændres til “top forfatter” eller “kendt forfatter”.

2. Tilføj flere elementer på en liste

Hvis på en privat label artikel finder du en liste, der viser noget som tips, eksempler, skridt eller fakta, hvorfor ikke du tilføje flere elementer på listen?

3. ændre strukturen af en sætning

Denne teknik er meget enkel. For eksempel, hvis der er en sætning som denne:

“Fora er en af de bedste steder at finde skrive ideer”.

ændre strukturen i den ovenstående sætning, så det bliver:

“De bedste steder at finde skrive ideer er fora”.

4. ændre placeringen af to sætninger eller afsnit

En anden lignende teknik er ved at præsentere en liste over elementer i en anden rækkefølge.

5. Kombiner to forskellige private label artikler

Den nemmeste måde du kan gøre er ved at sætte åbningen eller det afsluttende afsnit i en privat label artikel til en anden.

Du kan kombinere de ovennævnte metoder. Ikke Begræns dig selv. Brug synonymer, synonymordbog, tilføje et punktum her, trække en der, tilføje et tilbud og så videre.

Mange marketingfolk indlæse så mange links i deres artikel, at det bliver en lang ad. Ikke blot vil du få afvist, men til sidst forbudt hvis du gør det ofte nok.

Endelig overveje at være medlem af mere end et websted, PLC. Med $150 en måned, kan du få kvalitet, no-strings-attached indhold fra websteder, 3-4. Selvom du kan bruge kun 50 artikler, får du dem for $3 hver. Det er en stor lejlighedskøb.

Leave a Reply

Your email address will not be published.